1 października 2024 roku Agata Pniewska objęła funkcję Communication Directorki w OTCF, polskiej spółce specjalizującej się w produkcji odzieży sportowej, do której należy m.in. marka 4F.
Pniewska stanęła na czele nowo powstałego departamentu, który ma skupić się na komunikacji nie tylko w kontekście biznesowym czy gospodarczym, lecz także w obszarze szeroko realizowanej polityki sponsoringowej i marketingowej.
W nowej roli Pniewska odpowiada przede wszystkim za nadzór nad komunikacją spółki, zarówno wewnętrzną, jak i zewnętrzną. W zakresie jej obowiązków jest także współpraca z zespołami trade marketingu oraz marketingu sportowego w kreowaniu komunikacji wizerunkowej i produktowej.
Agata Pniewska jest ekspertką z 25-letnim stażem w zakresie marketingu, sponsoringu i komunikacji. Karierę zawodową rozpoczęła w agencjach reklamowych, a przez ostatnie 23 lata związana była ze spółką Orlen, w ostatnim czasie (w latach 2018-2024) jako dyrektorka wykonawcza ds. sponsoringu. Do tej pory, przez ostatnich osiem lat, nadzorowała projekty sponsoringowe w obszarach sportu, kultury i działań społecznych, a ponadto działała w obszarze szeroko pojętej komunikacji sponsoringowej obejmującej projekty w mediach tradycyjnych i digitalowych. Wcześniej przez kilkanaście lat pracowała w departamencie PR i komunikacji korporacyjnej Orlenu, gdzie realizowała projekty o charakterze wizerunkowym w obszarach biznesowych, ekonomicznych i gospodarczych.
Na swoim koncie ma również współprace z polskimi sportowcami, takimi jak Robert Kubica, Bartosz Zmarzlik, Bartek Marszałek czy Anita Włodarczyk, a także związkami i klubami sportowymi. Realizowała również szereg projektów z zakresu CSR i promocji sportu wśród dzieci i młodzieży. Pniewska ukończyła marketing i zarządzanie na SGH w Warszawie.
Poprzednio stanowisko dyrektorki komunikacji w OTFC obejmowała Aleksandra Chalimoniuk, od lutego 2024 piastująca funkcję dyrektorki komunikacji w Ministerstwie Sportu i Turystyki.(kn)