W czerwcu 2024 roku Agata Rokita objęła nowo utworzonego stanowisko PR Managerki w Burda Media Polska. Będzie ona pracować w strukturach działu marketingu zarządzanego przez Małgorzatę Nocuń-Zygmuntowicz, dyrektorkę marketingu i komunikacji.
Jednocześnie w ramach zmiany struktury organizacyjnej w obszarze marketingu i komunikacji z firmy odeszła Nina Żwirko, która dotychczas odpowiadała za komunikację wewnętrzną. W połowie czerwca 2024 roku współpracę z Burda Media Polska zakończy także Alicja Brenkus, która jako agencja zewnętrzna MałyPR była odpowiedzialna za komunikację zewnętrzną firmy.
Do zadań Agaty Rokity będą należeć całościowa komunikacja firmy, a także wsparcie w realizacji zadań z obszaru employer brandingu.
Rokita ma wieloletnie doświadczenie w obszarach komunikacji, kultury organizacyjnej i employer brandingu. Przed dołączeniem do Burda Media Polska pracowała w Orange Polska, gdzie odpowiadała za projekty wspomagające transformację kulturową i biznesową firmy oraz wdrażała działania wspierające różnorodność i budujące wizerunek operatora. (ao)