Agata Tyszkiewicz, po rezygnacji z funkcji prezesa i dyrektora generalnego Publicis Consultants/Rowland (dawniej Rowland Communications), zajmie się prowadzeniem firmy doradczej. Spółka ta będzie współpracować strategicznie z Hill&Knowlton.
Nowo powstała firma – ATChristie, ma świadczyć usługi doradcze w zakresie komunikowania, w tym: due dilligence komunikacji, audyty strategiczne, rekoncyliacja zagrożeń i kwestii spornych, strategie naprawcze w oparciu o ewaluację efektywności dotarcia, systemy zarządzania reputacją, repozycjonowanie spółek na rynku, koncepcje i programy B2Bi B2C, oraz inne, bezpośrednio wspierające sprzedaż. Tyszkiewicz jest udziałowcem większościowym spółki. Nie mówi jednak, kto jest udziałowcem mniejszościowym.
Struktura firmy opiera się na konsultantach, odpowiedzialnych za konkretne branże i usługi. W tej chwili w firmie pracuje ich pięciu. Tyszkiewicz nie podaje jednak ich nazwisk.
Firma pracuje obecnie dla siedmiu klientów, w tym trzech holdingów giełdowych i dwóch funduszy inwestycyjnych. Realizowane programy strategicznego doradztwa mają charakter całościowy i stały. Jeden z klientów strategicznych jest wspólny z agencją Hill&Knowlton. Założycielka firmy nie wyjawia ich nazw.
Oprócz klientów komercyjnych, ATChristie wspiera non-profit organizacje pozarządowe oraz opracowuje w ramach nieodpłatnego konsultingu, programy dla poszczególnych regionów i gmin w Polsce. (kk)