W maju 2017 roku stanowisko objęła Emilia Klepacka, która będzie odpowiedzialna za komunikację zewnętrzną i wewnętrzną agencji oraz za wsparcie PR-owe dla klientów agencji podczas realizowanych kampanii. Przez ostatnich 5 miesięcy stanowisko PR Managera 4Frame nie było obsadzone. Wcześniej obejmowała je Marta Sadluk-Wiśniewska.
Emilia Klepacka posiada ponad pięcioletnie doświadczenie w public relations. Wcześniej związana była z agencją ATW Communications, gdzie zajmowała stanowisko PR Managera. Pracowała m.in dla: Danone, Bonduelle, Carlo Rossi, Cointreau, Żywiec Zdrój, Fabryki Cukierniczej Kopernik S.A. czy dla marek z portfolio Johnson&Johnson. Zajmowała się również koordynowaniem kampanii CSR: „Podziel się Posiłkiem” Danone, „Wzorowa Łazienka” Domestos, „Mamo Tato, wolę wodę” Żywiec Zdrój oraz „Opalam Się Bezpiecznie” DAX Sun. Realizowany przez nią projekt specjalny dla marki Carlo Rossi – „Dzień różowych inspiracji Carlo Rossi”z udziałem polskich blogerek modowych został doceniony na międzynarodowym konkursie Bulldog Media Relations Award 2016, gdzie zdobył brąz w kategorii Best Special Event.
Przed przejściem do branży PR przez kilka lat współpracowała z Polską Agencją Prasową. (pk)