Redner Group, agencja PR z Santa Monica, zakończyła współpracę z 2K Games, wydawcą gry Duke Nukem Forever. Powodem był wpis na Twitterze, w którym agencja zbyt emocjonalnie odniosła się do złych recenzji gry – informuje ZDNet.com.
Jak czytamy, gra Duke Nukem Forever uzyskała bardzo złe oceny recenzentów, co Redner Group uznało za przesadę. „Zbyt wiele osób posunęło się za daleko w swoich recenzjach… na tej podstawie oceniamy właśnie, kto następnym razem dostanie gry do recenzji, a kto nie” – wpis o takiej treści pojawił się we wtorek na Twitterze Redner Group. Jak zaznaczyła agencja, istnieje różnica między słabą oceną a „przepełnionymi jadem” komentarzami. Nie sprecyzowała jednak, o czyje recenzje dokładnie chodzi.
Dziennikarze branżowi i gracze zgodnie negatywnie odnieśli się do emocjonalnego wybuchu agencji i uznali go za wielce nieprofesjonalny. W związku z tym niefortunny wpis zniknął. Pojawiły się natomiast trzykrotne przeprosiny oraz zapewnienie, że producent gry nie miał ze sprawą nic wspólnego. Pomimo to 2K Games zrezygnowało ze współpracy z „wybuchową” agencją. „Doceniamy o oparte na szacunku stosunki z prasą i będziemy to kontynuować. Nie popieramy działań Redner Group” – napisała na Twitterze firma. (iw)