niedziela, 22 grudnia, 2024
Strona głównaAktualnościAgencja do promocji wieprzowiny poszukiwana. Budżet projektu to 900 tys. euro

Agencja do promocji wieprzowiny poszukiwana. Budżet projektu to 900 tys. euro

Związek Polskie Mięso poszukuje agencji do realizacji trzyletniej kampanii promującej wieprzowinę. Działania mają być realizowane w Japonii i Kanadzie.

Całkowity budżet kampanii to 908 tys. euro netto. Zwycięzca przetargu będzie odpowiedzialny m.in. za przygotowanie stanowisk na targach spożywczych, organizowanie spotkań B2B w ramach misji gospodarczych, opracowanie i dystrybucję materiałów promocyjnych. Oferty będą oceniane z uwzględnieniem zaproponowanej kreacji dla kampanii (60 proc. pkt) i efektywności kosztowej działań (40 proc.).

Termin składania ofert mija 3 lipca. (ks)

Ogłoszenie o przetargu

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj