Agencja Don’t Worry z początkiem sierpnia otworzyła dział public relations. Oferuje on usługi obejmujące PR produktowy, relacje z mediami, komunikację wewnętrzną, buzz marketing, marketing polityczny, szkolenia medialne i działalność w mediach społecznościowych. Trzyosobowy zespół, koordynowany przez Agnieszkę Nierychlewską, pracuje już dla pierwszych klientów – firm De’Longhi i Kenwood. Dział PR-u agencji Don’t Worry będzie odpowiedzialny za relacje z mediami przy okazji wprowadzenia na rynek nowych produktów tych marek.
Kierująca działem Agnieszka Nierychlewska pracowała wcześniej w agencjach MeritumLab Adama Łaszyna, gdzie organizowała szkolenia medialne dla osób publicznych, oraz BCMFD media communications, gdzie odpowiadała za relacje z mediami sieci restauracji Magdy Gessler, restauracji Papaya, ekskluzywnych marek Hublot, Choumet. Nierychlewska była także pracownikiem gabinetu politycznego Kancelarii Prezesa Rady Ministrów oraz pełniła rolę konsultantki w sztabach wyborczych w kampaniach prezydenckich, parlamentarnych, samorządowych. Jest absolwentką Wydziału Studiów Międzynarodowych i Politologicznych Uniwersytetu Łódzkiego oraz Studiów Podyplomowych Public Relations w Szkole Głównej Handlowej w Warszawie. (ks)