niedziela, 27 października, 2024
Strona głównaAktualnościAgencja GetHero ma nową identyfikację wizualną

Agencja GetHero ma nową identyfikację wizualną

Agencja influencer marketingu GetHero odświeżyła swój wizerunek. Wprowadziła nowe logo, systemowy key visual, zmieniła także biuro. Nowa identyfikacja ma odzwierciedlać zmiany, które dokonały się na przestrzeni lat w firmie.

W nowym logo główny znak – maska herosa – został zastąpiłony hashtagiem nawiązującym do profilu działalności agencji influencer marketingu specjalizującej się m.in. w kampaniach na platformach YouTube, Instagram czy TikTok. W odmienionej identyfikacji wizualnej agencja chce podkreślić swoją stabilną sytuację oraz nieprzerwany rozwój, nawet w czasie globalnego kryzysu. Ma o tym świadczyć również nowe biuro, do którego pracownicy agencji wracają w niezmienionym składzie po okresie izolacji. Za opracowanie i wprowadzenie rebrandingu odpowiada NUO studio.

Poprzednie logo GetHero

„Nowe logo zostało stworzone w oparciu o wartości i doświadczenie GetHero, a w procesie jego tworzenia brał udział także zespół agencji. Pochylenie logotypu pokazuje wzrost siły, oddziaływania i zasięgu. Hashtag natomiast definiuje Internet i social media, bowiem stał się w nich najpopularniejszym symbolem. Podkreśla on także misję agencji, jaką jest wzmacnianie świadomości marek poprzez influencer marketing. Nieprzypadkowo hashtag umiejscowiony został w słowie »hero«. W ten sposób podkreślamy istotną rolę bohatera marki, którym w obecnych czasach niewątpliwie jest influencer. Elementem łączącym stare i nowe logo jest wyróżnienie litery »H« oraz żółty kolor. Na bazie symbolu opracowaliśmy także systemowy key visual oraz szereg różnych materiałów, umożliwiających dalsze tworzenie spójnych grafik, podkreślających unikalny charakter marki i budujących jej świadomość wśród odbiorców” – tłumaczy Magdalena Fudali, Co-Founder, projektant graficzny w NUO Studio.

Tobiasz Wybraniec, prezes GetHero, podkreśla też, że kryzys związany z pandemią nie wpłynął na zaplanowane wcześniej działania związane z rebrandingiem. (kd)

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj