W ramach współpracy należąca do Grupy AdNext agencja influencer marketingu – Szeri Szeri jest wyłącznym biurem reklamy zrzeszającej młodych blogerów platformy Daily Dose of Beauty, wspiera zrzeszonych w DDOB twórców w prowadzeniu kampanii w mediach społecznościowych, tworzeniu materiałów wideo i sesji zdjęciowych, a także organizacji eventów.
Za działania odpowiada kilkunastoosobowy zespół Szeri Szeri pod kierownictwem dyrektora zarządzającego Mateusza Krogulca.
Daily Dose of Beauty istnieje od 2015 roku i zrzesza kilka tysięcy młodych influencerów, zyskując ok. 400 tys. wyświetleń miesięcznie. Serwis skierowany jest do młodych internautów, którzy szukają w sieci odpowiednich dla siebie treści – wartościowych, angażujących i prowokujących do interakcji.
„Wystarczy porównać liczbę komentarzy pod postami naszych Ambasadorów z działaniami gwiazd polskiej blogosfery, by przekonać się, jak zmienia się sytuacja w ramach praktycznie każdej platformy social media. (…) Wielokrotnie większa częstotliwość interakcji świadczy o trwałej więzi, łączącej naszych influencerów z odbiorcami. To przekłada się na zasięgi współpracujących z nami osób – na samych blogach Ambasadorów notuje się ponad milion wyświetleń miesięcznie, a na Instagramie zasięg to prawie 800 tysięcy odbiorców” – zaznacza założyciel DDoB, Bartłomiej Sibiga.
(ak)