Agencja Medialna All Inclusive współpracuje z Volvo Trucks, Renault Trucks, Wielton i Michelin w związku z organizacją ogólnopolskiej akcji CSR – Profesjonalni Kierowcy.
Agencja w ramach współpracy nadzoruje i organizuje działania związane z akcją. Odpowiada za public relations, doradztwo oraz kontakty z mediami ogólnopolskimi i branżowymi. Prowadzi także działania marketingowe i w mediach społecznościowych. Współpracę nawiązano w drodze konkursu ofert. Strony nie informują o pozostałych szczegółach współpracy.
Akcja Profesjonalni Kierowcy rozpoczęła się w kwietniu i jest odpowiedzią na potrzeby polskiej branży transportowej, która boryka się z problemem braku odpowiednio wykwalifikowanych pracowników. Akcja zakłada zatem bezpłatne szkolenia kierowców zawodowych, którzy mają już prawo jazdy w kategorii C+E, ale nie mają doświadczenia na rynku pracy lub chcą podnieść swoje kwalifikacje. (mb)