Agencja Medialna Strategic Advisors współpracuje od początku listopada 2019 roku z firmą ATL Flor&Błaszczak, która specjalizuje się w rachunkowości oraz doradztwie prawnym i podatkowym. Agencja zajmuje się działaniami public relations w ramach strategii komunikacji i koordynuje relacje z mediami (ze szczególnym uwzględnieniem wydawnictw biznesowych i branżowych). Agencja Medialna Strategic Advisors odpowiada ponadto za usługi online marketingu: prowadzi audyt obecności ATL Flor&Błaszczak w internecie, uruchamia i wypełnia treścią nowe strony internetowe oraz optymalizuje je pod kątem SEO, a także opracowuje koncepcję promocji usług klienta na Facebooku i LinkedInie.
Współpracę koordynuje ze strony agencji Joanna Dargiewicz-Rozek. Umowa została podpisana na czas nieokreślony dzięki rekomendacji. W przeszłości ATL Flor&Błaszczak korzystało z usług zewnętrznego podmiotu w zakresie obsługi social mediów. Na zatrudnienie agencji PR zdecydowało się w związku z planami rozwoju. (mp)