W czerwcu 2019 roku działalność rozpoczęło Mexad Games, nowy oddział agencji Mexad. Wydzielony podmiot oferuje całościowe doradztwo markom, które chcą odnaleźć się na rynku e-sportu i gamingu. W ofercie znajdują się działania strategiczne, kreacja oraz realizacja kampanii z pomiarem efektów i ewaluacją działań.
Za działalność spółki odpowiadają Arkadiusz Miegoń i Emil Sobkowicz, wiceprezesi Mexad, oraz Jarosław Śmietana i Mateusz Kowalczyk, specjaliści rynku e-sportowego.
„Gaming i e-sport to globalne fenomeny kulturowe, ze stale rosnącą rzeszą fanów i widzów. (…) Wiele marek wciąż nie jest świadomych tego, że ich konsumenci są tak licznie obecni w tym wirtualnym świecie, przez co tracą szansę na skuteczną komunikację z nimi. To chcemy zmienić i z taką myślą powstało Mexad Games” – mówi Arkadiusz Miegoń.
W czerwcu 2019 roku wystartuje także Mexad Games Academy, które oferuje szkolenia dla specjalistów marketingu z zakresu e-sportu i gamingu. (ak)