Fundacja Avalon wspierająca osoby z niepełnosprawnością wybrała agencję, która zajmie się realizacją kampanii społecznej „Pełnosprawni w miłości”, która jest częścią projektu Sekson. Konkurs ofert wygrała Agencja Nie Do Ogarnięcia.
Akcja ma na celu zmianę społecznej percepcji osób z niepełnosprawnościami ruchowymi w zakresie budowania relacji, związków intymnych oraz zakładania rodziny. Kampania 360 ma pokazać, że „niepełnosprawność ruchowa nie stanowi bariery w realizowaniu takich aspektów życia jak relacje rodzinne, towarzyskie, intymne oraz rodzicielstwo”, a także „promować ideę otwartości na niepełnosprawność w debacie o rodzicielstwie, związkach i możliwościach nawiązywania relacji interpersonalnych”.
Działania w ramach kampanii będą prowadzone w telewizji i radiu, outdoorze, a także w internecie i mediach społecznościowych. Zaplanowano także działania PR. Kampania ma rozpocząć się w grudniu 2021 roku. Strony nie podają więcej szczegółów. (mb)