W lipcu 2021 roku Od kuchni rozpoczęło współpracę z TiM – dystrybutorem i importerem win. Agencja jest autorem strategii komunikacyjnej dla projektu Winna Argentyna oraz – od września 2021 roku – dla nowej marki Ponte Portugal. Odpowiada za kreację wizualną, a także realizuje zintegrowane działania marketingowe.
Ze strony Od kuchni działania koordynuje Magdalena Malutko, CEO. Do zadań agencji należy kompleksowa obsługa kanałów projektu i marki w mediach społecznościowych, działania z obszaru paid social, budowanie relacji z mediami, prowadzenie PR-u produktowego, influencer marketing oraz doradztwo strategiczne. Wśród zadań Od kuchni znajduje się także dbanie o komunikację wizualną: przeprowadzanie sesji zdjęciowych oraz projektowanie i produkcja materiałów graficznych.
Logo TiM
Klient sam zgłosił się do agencji. Strony nie ujawniają, na jaki czas została podpisana umowa. TiM współpracuje projektowo z różnymi agencjami, w przypadku projektów Winna Argentyna i Ponte Portugal Od kuchni jest pierwszą agencją prowadzącą działania promocyjne. (ap)