Agencja Platinium Cast, specjalizująca się w obsłudze marek kosmetycznych, na początku maja 2019 roku odświeżyła swoje logo.
Poprzednie logo agencji
Jak mówi Emilia Poszwa, właścicielka firmy, zmiana logo symbolicznie otwiera kolejny rozdział w życiu agencji. Platinium Cast rozszerza bowiem swoją ofertę i kieruje ją w stronę marek modowych. „Świat fashion jest obecnie najważniejszym obszarem rozwoju agencji” – przyznaje szefowa Platinium Cast. Agencja zamierza niedługo otworzyć swój showroom przy ul. Mokotowskiej w Warszawie.
„Minimalistyczna, a przy tym nowoczesna forma nowego logo, definiuje naszą nieustanną potrzebę rozwoju i podążania za trendami” – mówi Emilia Poszwa o nowym znaku agencji.
Za opracowanie nowego znaku odpowiedzialny był zespół Platinium Cast. (mb)
Czytaj też: Dzień z życia: Emilia Poszwa, właścicielka Platinium Cast