Od 6 czerwca 2019 roku agencje On Board PR i Think Kong działają pod wspólnym szyldem – On Board Think Kong (OBTK). Rebranding to efekt pełnej integracji oferty z zakresu public relations, social mediów, contentu i SEO.
Jak wyjaśnia agencja, proces łączenia oferty trwa już od kilku lat. Teraz został zakończony, dlatego zdecydowano się na wprowadzenie nowej identyfikacji wizualnej agencji oraz uruchomienie nowej strony internetowej.
Poprzednie znaki agencji On Board oraz Think Kong
Nowe logo połączonych agencji
Norbert Ofmański, partner On Board Think Kong, tłumaczy, że wymienione obszary – PR social media, content marketing i SEO – funkcjonują już od dawna w agencji. „Wspólna marka będzie zatem jasnym komunikatem, że On Board Think Kong zapewnia zintegrowaną komunikację” – mówi Ofmański. Norbert Kilen, partner OBTK, dodaje: „Od lat wiele z projektów realizowaliśmy wspólnie. Z punktu widzenia naszych klientów dwie odrębne marki bywały jednak mylące. I nienaturalne, bo i tak od zawsze wierzymy, że oddzielanie działań social od contentowych czy PR nie ma dużego sensu”.
Zespół On Board Think Kong liczy obecnie ponad 50 pracowników. Są wśród nich konsultanci PR, content designerzy, specjaliści ds. mediów społecznościowych, analitycy contentu, specjaliści ds. SEO oraz graficy.
On Board Think Kong należy do międzynarodowej sieci public relations ECCO Network. (mb)