czwartek, 2 stycznia, 2025
Strona głównaAktualnościAgencje zbyt słabe

Agencje zbyt słabe

Pytaniem przewodnim grudniowego zebrania członków Austriackiego Związku Public Relations było „Po co agencje PR?”. Po burzliwej dyskusji Wolfgang Fingernagel i Christoph Bruckner, członkowie zarządu Austriackiego Związku PR, doszli do dość oczywistych wniosków: „aby otrzymać zlecenie na usługi PR od publicznej organizacji, agencje PR muszą zaproponować coś więcej niż tylko przygotowanie informacji do prasy, broszur, czy organizację eventu”. Bruckner uważa, że agencje PR powinny posiadać w swojej ofercie bardziej inteligentne usługi oraz doradztwo znacznie bardziej wykraczające poza typową „pressearbeit”, którą właściwie może wykonywać własna komórka PR. Pozostałe wypowiedzi w dyskusji można przeczytać na stronie internetowej PRVA.

Poprzedni artykuł
Następny artykuł

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj