Agnieszka Bacińska, prezes agencji Walk PR, została jurorką na festiwalu reklamowym w Lizbonie. Jest jedyną reprezentantką Polski w jury Lisbon International Advertising Festival. Będzie oceniała projekty w kategorii public relations.
„Oceniając projekty w konkursach, zwracam uwagę przede wszystkim na kreatywność – na etapie strategicznym, jak i egzekucyjnym, kompleksowość rozumianą jako szerokie podejście do komunikacji oraz adekwatność, czyli czy zaangażowane środki są współmierne do celu i efektu. Nie ukrywam jednak, że często kieruję się też sercem – jeśli kampania mnie wzrusza, wzbudza uśmiech lub emocje z zupełnie innego repertuaru jak konsternacja czy irytacja, to dla mnie najlepsze potwierdzenie, że jest po prostu dobra” – mówi w rozmowie z PRoto.pl.
„W tym roku mam zaszczyt i ogromną przyjemność oceniać równolegle prace w konkursie Złote Spinacze. Z doświadczenia wiem, że polskie kampanie PR są w stanie dorównać światowemu poziomowi” – dodaje.
Bacińska w 2018 roku zasiadała w jury Cannes Lions. Od lipca 2018 roku jest wiceprezesem Związku Firm Public Relations. (mb)