Do Group One dołączyła Agnieszka Białek. Jako Project & Communication Manager odpowiada za koordynację i rozwój rankingu Best Brands, międzynarodowego projektu z obszaru marketingu, komunikacji oraz business development, który w marcu 2022 roku po raz pierwszy odbędzie się w Polsce.
Białek w branży komunikacji i PR pracuje od ponad dziesięciu lat. Ostatnio, przez trzy lata, była związana z agencją Big Picture. Pełniła tam funkcję Senior Consultanta i odpowiadała za komunikację korporacyjną firm z branży spożywczej – Coca-Cola HBC, Coca-Cola TCCC, Mondelez Polska, Herbapol-Lublin, William Grant’s and Sons oraz Polpharma Biologics.
Wcześniej pracowala w Nestlé Waters Polska, gdzie jako Brand Manager była odpowiedzialna za portfolio Nestlé Aquarel oraz rozwój międzynarodowych marek S. Pellegrino & Acqua Panna, Perrier & Vittel w kanale HoReCa.
Karierę zaczęła w 180 PR/ Leo Burnett, gdzie zajmowała się obsługą zarówno polskich jak i międzynarodowych marek m.in. z portfolio LVMH (Moët&Chandon, Hennessy fin de Cognac, Belvedere), Diageo –Johnnie Walker czy DKNY. Pracowała też dla takich klientów jak Kompania Piwowarska, Procter&Gamble, Philip Morris, Fiat Auto Poland czy Polpha Kutno. (mb)