W lutym 2024 roku Agnieszka Danowska-Tomczyk awansowała na stanowisko Head of Healthcare PR & Communication w agencji 38 Content Communication. To nowo utworzona funkcja w agencji.
W nowej roli odpowiada za nadzór i doradztwo we wszystkich projektach medycznych w 38 Content Communication, prowadzenie projektów medycznych, a także wsparcie działu Business Development agencji w obszarze procesów new business z zakresu komunikacji marek medycznych. Danowska-Tomczyk na nowym stanowisku raportuje do Justyny Giers, PR & Communication Directora.
Agnieszka Danowska-Tomczyk jest związana z agencją od stycznia 2021 roku. Do tej pory pełniła funkcję PR Managerki. Ma wieloletnie doświadczenie w prowadzeniu projektów medycznych, które zdobyła podczas realizacji działań dla takich marek jak Grupa LUX MED, Bausch&Lomb, Pharmena, Centrum Medyczne Damiana, Centrum Medyczne Medyceusz czy polski medtech StethoMe.
Przed dołączeniem do agencji była rzeczniczką prasową centrum handlowego Manufaktura w Łodzi, a także – przez dekadę – pracowała jako dziennikarka i redaktorka w lokalnych i krajowych strukturach „Gazety Wyborczej”, gdzie m.in. zajmowała się tematyką zdrowotną.
Ponadto od blisko pięciu lat współpracuje z Okręgową Izbą Lekarską w Łodzi, gdzie pełni funkcję redaktorki naczelnej magazynu OIL „Panaceum”. (mb)