Z początkiem marca 2025 roku Agnieszka Durska dołączyła do PKO Banku Polskiego jako dyrektorka Biura Mediów. Będzie odpowiadać za relacje z mediami, media społecznościowe, zarządzanie biurem prasowym oraz wzmacnianie komunikacji zewnętrznej banku, w tym działania na rzecz reputacji.
Durska w roli dyrektorki Biura Mediów PKO BP skupi się na dalszym rozwijaniu relacji z mediami oraz wprowadzaniu strategii komunikacyjnych wspierających realizację celów biznesowych i społecznych banku zgodnie z ogłoszoną w październiku 2024 nową strategią grupy kapitałowej. Banko zapowiedział wówczas, że w latach 2025-2027 działania będą prowadzone pod hasłem przewodnim „Numer 1 i kropka”, a głównym celem strategicznym grupy kapitałowej banku będzie umocnienie jej pozycji jako „grupy finansowej numer jeden w Polsce, skoncentrowanej na wzroście i rozwoju”.
Agnieszka Durska ma ponad 20 lat doświadczenia w obszarze public relations, komunikacji korporacyjnej i edukacji finansowej.
Ostatnio, przez ponad siedem lat, Durska pełniła funkcję rzecznika prasowego Polskiej Izby Ubezpieczeń. Odpowiadała tam za strategię medialną sektora ubezpieczeniowego, budowanie narracji dla branży oraz komunikację w sytuacjach kryzysowych. Była odpowiedzialna za prowadzenie kampanii społecznych i edukacyjnych, współtworzyła także kluczowe raporty dla rynku finansowego, takie jak „Mapa ryzyka Polaków” oraz „Ubezpieczenia na życie. Finansowe wsparcie w najtrudniejszych chwilach”.
Wcześniej była związana z sektorem mediów i digital marketingu – zarządzała portalami contentowymi dla firm takich jak PZU i Avon. Pełniła także funkcję menedżera społeczności w Agorze. Ponadto ma doświadczenie akademickie – była wykładowczynią komunikacji i PR.
Funkcję dyrektorki Biura Mediów w PKO BP pełniła poprzednio Joanna Błaszczyk, która zakończyła współpracę z bankiem. (mb)