W styczniu 2021 roku Agnieszka Kleczyk objęła stanowisko PR&PA Managerki w Future Collars, szkole programowania i kompetencji cyfrowych. Kleczyk odpowiada m.in. za kontakt z mediami i partnerami marki, komunikację zewnętrzną, wizerunkową oraz kryzysową. Do jej zadań należy także koordynacja kampanii społecznej „Woman Update” oraz „Dnia Kariery Kobiet w IT” – celem inicjatyw jest zachęcenie kobiet do programowania i zdobywania cyfrowych kompetencji.
Przez ostanie trzy lata Kleczyk była związana z agencją Hill+Knowlton Strategies, gdzie zajmowała się m.in. komunikacją dla klientów z sektora energetycznego oraz healthcare. Pracowała m.in. dla marek takich jak Shell, Enel X, DaVita oraz Pfizer. Wcześniej pełniła funkcję specjalistki ds. PR w Valkea Media – tam zajmowała się komunikacją firm z branży beauty, np. Laboratorium Kosmetycznego Joanna oraz GLOV. Była także konsultantką ds. PR w Media Metropolis, gdzie odpowiadała za realizację działań dla klientów z sektora kultury, m.in. Akademii Sztuk Pięknych w Warszawie, Piękna Gallery Auction House, a także energetyki (Gazprom).
W Future Collars Kleczyk zastąpiła Jolantę Grabowską-Pantoł. (kd)