Agnieszka Oleszczuk-Kalkhoff z końcem 2017 roku rozstała się z agencją 180heartbeats + JUNG v MATT, w której pracowała na stanowisku PR Managera. Odpowiadała za komunikację wewnętrzną i zewnętrzną firmy.
Wcześniej prowadziła kioskPR – kameralny butik public relations – obsługując komunikacyjnie takie agencje jak: endorfina events, IMAGINE, BrandDoctor i Brand Auditors oraz Focus Media Group, w tym Focus Advantage, Imagine Nation, Comfitura. Zajmowała się także marketingiem i komunikacją oraz relacjami inwestorskimi w następujących spółkach internetowych: Grupa o2 (aktualnie Grupa Wirtualna Polska), Bankier.pl (aktualnie Bonnier Business Polska), Comperia.pl oraz w Stowarzyszeniu Emitentów Giełdowych, Stowarzyszeniu Wiosna i Związku Firm Public Relations.
Studiowała dziennikarstwo i komunikację społeczną ze specjalizacją marketing medialny i public relations na Uniwersytecie Warszawskim i ukończyła kurs London School of Public Relations.
Agnieszka Oleszczuk-Kalkhoff w 2018 roku zamierza reaktywować kioskPR oraz skupić się na rozwoju własnej marki – TULsie.pl i realizacji projektów edukacyjnych wokół tematyki zdrowego i bezpiecznego noszenia dzieci w chustach i nosidłach.
Obecnie obowiązki PR Managera w 180heartbeats + JUNG v MATT pełni Magdalena Łukasiuk. (pp)