W listopadzie 2024 roku Agnieszka Wrońska dołączyła do agencji Ro (Remarkable Ones). Jako Senior Strategist odpowiada za realizację strategii komunikacyjnych. To nowo utworzone stanowisko w firmie.
Wrońska w nowej roli odpowiada za tworzenie i realizację strategii komunikacyjnych dla klientów, a także czuwa nad zgodnością działań kreatywnych ze strategią marek.
Jak podkreśla agencja, stanowisko Senior Strategist powstało po to, by wspierać budowanie strategii komunikacyjnych dla klientów. „W czasach, gdy większość agencji skupia się na optymalizacji pracy twórczej z pomocą AI, idziemy trochę pod prąd, rekrutując ekspertkę o silnych kompetencjach strategicznych. Dzięki doświadczeniu Agnieszki w łączeniu celów biznesowych i marketingowych z kreatywnymi działaniami, agencja Ro zyskuje wyjątkowe wsparcie w budowaniu skutecznych strategii komunikacyjnych dla naszych klientów” – przekazał Krystian Cieślak, CEO Remarkable Ones.
Agnieszka Wrońska ma doświadczenie w działaniach biznesowych, marketingowych i kreatywnych. Do tej pory pracowała m.in. jako PR Specialistka, a następnie PR Managerka w agencji Come Creations Group, gdzie zajmowała się szeroko pojętym PR-em w pełnym zakresie – od media relations i CSR po personal branding. Wrońska realizowała projekty dla takich marek jak Autenti, Instytut Matki i Dziecka, BWT, Wtórpol czy Fundacja Eco Textil. Współpracowała z klientami z różnych obszarów, w tym branżami związanymi z cyberbezpieczeństwem, prawem, hotelarstwem czy branżą kosmiczną. Przez wiele lat związana była także z sektorem dóbr luksusowych w branży mody: prowadziła pracownię krawiecką.
Wrońska ukończyła iberstykę na Uniwersytecie Warszawskim. Jest też absolwentką studiów podyplomowych z zarządzania marką na SGH oraz psychologii reklamy na UW. (kn)