Agrii Polska – producent i dystrybutor materiału siewnego, nawozów posypowych, nawozów dolistnych, środków ochrony roślin oraz handlu zbożem – dołącza do grona klientów N42.
Agencja zajmie się obsługą firmy w zakresie działań public relations. N42 odpowiada za komunikację medialną oraz tworzenie treści komunikacyjnych dla klienta. Zadaniem agencji będzie opracowanie pełnej strategii komunikacji dla jednej z marek z portfolio Agrii Polska.
Współpraca obejmie zarówno komunikację z mediami, jak i tworzenie contentu.
Z ramienia agencji działaniami dla klienta kierują Magdalena Kamińska oraz Łukasz Rogowski z działu komunikacji produktowej. Prace nadzoruje Maciej Sztupek, dyrektor oddziału, Head of Product Communication Department. Kreacją graficzną zajmie się Daria Hnat, Senior Graphic Designer.
Współpraca rozpoczęła się na przełomie listopada i grudnia 2023 roku. Wcześniej klient nie korzystał z usług agencji PR we wspomnianym zakresie. Strony nie podają więcej informacji na temat kontraktu. (mb)