poniedziałek, 25 listopada, 2024
Strona głównaAktualnościWydarzenia„AI – game changer czy przekleństwo?” – już w środę debata i...

„AI – game changer czy przekleństwo?” – już w środę debata i rozdanie nagród The Next Gen of PR 2024

W środę 26 czerwca 2024 roku odbędzie się debata „AI – game changer czy przekleństwo?”, organizowana przez Związek Firm Public Relations w ramach rozdania nagród III edycji konkursu The Next Gen of PR.

W dyskusji poświęconej sztucznej inteligencji w branży komunikacji marketingowej wezmą udział:

Agata Zeman, Managing Director w 24/7Communication

Paulina Trzaskowska, Communications Director w Coca-Cola Poland

Łukasz Malczewski, Managing Partner w Dfusion communication

Maciek Nowicki, Creative Director w ALL Things AI

Eksperci omówią także case studies kampanii wykorzystujących AI.

Konkurs The Next Gen of PR skierowany jest do osób zawodowo związanych z public relations, mających mniej niż 35 lat. W rywalizacji brały udział dwuosobowe zespoły. W tym roku partnerem głównym konkursu jest Coca-Cola, co oznacza, że uczestnicy zmierzyli się z zadaniem konkursowym przygotowanym przez tę markę. Nagrodą jest awans do ICCO Next Generation PR World Cup – międzynarodowego finału konkursu, a także nagroda pieniężna.

Ogłoszenie laureatów i debata odbędą się 26 czerwca o 18:00 w Warszawie, przy ul. Czerskiej 8/10 (budynek Agory).

Udział w wydarzeniu jest bezpłatny, ale wymagana jest wcześniejsza rejestracja. Aby zgłosić swój udział, należy napisać na adres genofpr@zfpr.pl. Liczba miejsc jest ograniczona!

PRoto.pl jest patronem medialnym konkursu.

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj