W środę 26 czerwca 2024 roku odbędzie się debata „AI – game changer czy przekleństwo?”, organizowana przez Związek Firm Public Relations w ramach rozdania nagród III edycji konkursu The Next Gen of PR.
W dyskusji poświęconej sztucznej inteligencji w branży komunikacji marketingowej wezmą udział:
• Agata Zeman, Managing Director w 24/7Communication
• Paulina Trzaskowska, Communications Director w Coca-Cola Poland
• Łukasz Malczewski, Managing Partner w Dfusion communication
• Maciek Nowicki, Creative Director w ALL Things AI
Eksperci omówią także case studies kampanii wykorzystujących AI.
Konkurs The Next Gen of PR skierowany jest do osób zawodowo związanych z public relations, mających mniej niż 35 lat. W rywalizacji brały udział dwuosobowe zespoły. W tym roku partnerem głównym konkursu jest Coca-Cola, co oznacza, że uczestnicy zmierzyli się z zadaniem konkursowym przygotowanym przez tę markę. Nagrodą jest awans do ICCO Next Generation PR World Cup – międzynarodowego finału konkursu, a także nagroda pieniężna.
Ogłoszenie laureatów i debata odbędą się 26 czerwca o 18:00 w Warszawie, przy ul. Czerskiej 8/10 (budynek Agory).
Udział w wydarzeniu jest bezpłatny, ale wymagana jest wcześniejsza rejestracja. Aby zgłosić swój udział, należy napisać na adres genofpr@zfpr.pl. Liczba miejsc jest ograniczona!
PRoto.pl jest patronem medialnym konkursu.