Nadchodzi kongres wiedzy PRoto „AI w komunikacji marketingowej – czy to już czas działania, czy dopiero proces tworzenia?”, który odbędzie się 20 listopada 2024 roku w Kinotece w Warszawie. Wydarzenie, organizowane przy okazji 20-lecia PRoto, jest skierowane do specjalistów z branży komunikacji marketingowej, którzy chcą lepiej zrozumieć wpływ sztucznej inteligencji zarówno na swoją codzienną pracę, jak i funkcjonowanie prowadzonych przez nich biznesów.
Konferencja ma na celu dostarczenie praktycznej wiedzy oraz pokazanie narzędzi, które pozwolą uczestnikom efektywnie korzystać z technologii AI w swoich działaniach. Na wydarzeniu uzyskają oni wgląd w przyszłość branży komunikacji marketingowej i praktyczną wiedzę o narzędziach AI, usłyszą dyskusję o przyszłości marketingu i PR, zrozumieją aspekty prawne związane ze sztuczną inteligencją oraz dowiedzą się więcej o trendach i ewolucji branży.
Spotkanie daje okazję do poznania przydatnych narzędzi AI, otrzymania wiedzy od praktyków o najbardziej efektywnych metodach wykorzystania sztucznej inteligencji w marketingu i PR, uzyskania szerszej perspektywy dotyczącej rozwoju technologii oraz networkingu z liderami branży i specjalistami.
Wśród prelegentów znajdą się tacy eksperci jak:
- Tomasz Klekowski, doradca zarządów w zakresie cyfrowej transformacji przedsiębiorstw, gospodarki i społeczeństwa
- Łukasz Kosuniak, konsultant i praktyk marketingu B2B
- Anna Wawszkiewicz, Marketing Managerka w More Bananas
- adw. Maciej Ślusarek, partner zarządzający w kancelarii SKP, współkierujący praktyką IP/TMT
- Grzegorz Szczepański, CEO Burson Poland, Prezes ICCO
- Agata Staniszewska, dyrektorka działu komunikacji (Polska & CEE) w Teva Pharmaceuticals
- Igor Bielobradek, ekspert ds. marketingu B2B, szef zespołu Digital w Deloitte w Polsce
- Olga Adamkiewicz, ekspertka ds. marketingu, komunikacji & AI
- Daria Tworek, Managing Partner Publicis Consultants, wiceprezeska Związku Firm Public Relations
- Paweł Sanowski, prezes PRoto, prezes Instytutu Monitorowania Mediów
- Karol Stryja, twórca podcastu 99 Twarzy AI, producent podcastów, edukator
- Monika Borycka, założycielka i CEO marki TrendRadar
- Katarzyna Życińska, CEO 38Content Communication, prezeska zarządu Związku Firm Public Relations
- Piotr Jamrogiewicz, dyrektor ds. rozwoju w K+ PR (K+ Group)
Konferencji towarzyszyć będzie świętowanie 20-lecia PRoto.
Więcej informacji na temat wydarzenia,w tym pełną agendę, można znaleźć w zakładce. Bilety są dostępne na stronie.
Tylko do 14 października obowiązuje najniższa cena, zarejestruj się już dziś!
PRoto.pl jest organizatorem wydarzenia. (ao)