środa, 16 października, 2024
Strona głównaAktualnościWydarzeniaAI w komunikacji marketingowej – to już czas działania czy dopiero proces...

AI w komunikacji marketingowej – to już czas działania czy dopiero proces tworzenia? Zbliża się kongres PRoto

Nadchodzi kongres wiedzy PRoto „AI w komunikacji marketingowej – czy to już czas działania, czy dopiero proces tworzenia?”, który odbędzie się 20 listopada 2024 roku w Kinotece w Warszawie. Wydarzenie, organizowane przy okazji 20-lecia PRoto, jest skierowane do specjalistów z branży komunikacji marketingowej, którzy chcą lepiej zrozumieć wpływ sztucznej inteligencji zarówno na swoją codzienną pracę, jak i funkcjonowanie prowadzonych przez nich biznesów.

Konferencja ma na celu dostarczenie praktycznej wiedzy oraz pokazanie narzędzi, które pozwolą uczestnikom efektywnie korzystać z technologii AI w swoich działaniach. Na wydarzeniu uzyskają oni wgląd w przyszłość branży komunikacji marketingowej i praktyczną wiedzę o narzędziach AI, usłyszą dyskusję o przyszłości marketingu i PR, zrozumieją aspekty prawne związane ze sztuczną inteligencją oraz dowiedzą się więcej o trendach i ewolucji branży.

Spotkanie daje okazję do poznania przydatnych narzędzi AI, otrzymania wiedzy od praktyków o najbardziej efektywnych metodach wykorzystania sztucznej inteligencji w marketingu i PR, uzyskania szerszej perspektywy dotyczącej rozwoju technologii oraz networkingu z liderami branży i specjalistami.

Wśród prelegentów znajdą się tacy eksperci jak:

  • Tomasz Klekowski, doradca zarządów w zakresie cyfrowej transformacji przedsiębiorstw, gospodarki i społeczeństwa
  • Łukasz Kosuniak, konsultant i praktyk marketingu B2B
  • Anna Wawszkiewicz, Marketing Managerka w More Bananas
  • adw. Maciej Ślusarek, partner zarządzający w kancelarii SKP, współkierujący praktyką IP/TMT
  • Grzegorz Szczepański, CEO Burson Poland, Prezes ICCO
  • Agata Staniszewska, dyrektorka działu komunikacji (Polska & CEE) w Teva Pharmaceuticals
  • Igor Bielobradek, ekspert ds. marketingu B2B, szef zespołu Digital w Deloitte w Polsce
  • Olga Adamkiewicz, ekspertka ds. marketingu, komunikacji & AI
  • Daria Tworek, Managing Partner Publicis Consultants, wiceprezeska Związku Firm Public Relations
  • Paweł Sanowski, prezes PRoto, prezes Instytutu Monitorowania Mediów
  • Karol Stryja, twórca podcastu 99 Twarzy AI, producent podcastów, edukator
  • Monika Borycka, założycielka i CEO marki TrendRadar
  • Katarzyna Życińska, CEO 38Content Communication, prezeska zarządu Związku Firm Public Relations
  • Piotr Jamrogiewicz, dyrektor ds. rozwoju w K+ PR (K+ Group)

Konferencji towarzyszyć będzie świętowanie 20-lecia PRoto.

Więcej informacji na temat wydarzenia,w tym pełną agendę, można znaleźć w zakładce. Bilety są dostępne na stronie.

Tylko do 14 października obowiązuje najniższa cena, zarejestruj się już dziś!

PRoto.pl jest organizatorem wydarzenia. (ao)

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj