Lexington Insurance Company, spółka ubezpieczeniowa należąca do AIG, zaoferowała nowy produkt firmom współpracującym z gwiazdami – czytamy w serwisie intelligentinsurer.com. W przypadku skandalu wywołanego przez celebrytę lub jego śmierci, AIG pokryje koszty wycofania promowanych przez niego produktów.
Serwis cytuje przedstawicieli AIG, według których nowy produkt jest wynikiem coraz częstszych doniesień o faktycznych lub domniemanych przestępstwach gwiazd oraz skandalach z ich udziałem, potępianych przez opinię publiczną.
„Produkt RecallResponse został stworzony dla marek, które dzięki współpracy ze znanymi osobami pojawiają się w wielu publikacjach. W epoce mediów społecznościowych i ekspresowych newsów, informacje o niedyskretnym zachowaniu gwiazd i znanych sportowców rozprzestrzeniają się błyskawicznie, niosąc konsekwencje dla marek i produktów związanych z nimi” – tłumaczy w intelligentinsurer.com Jeremy Johnson, dyrektor wykonawczy Lexington Insurance Company. (ks)