niedziela, 22 grudnia, 2024
Strona głównaAktualnościAirly z nowym logo

Airly z nowym logo

Airly – firma tworząca narzędzia do pomiaru jakości powietrza i dostarczająca dane na jego temat – ma nowe logo i anglojęzyczną stronę internetową. Jak tłumaczy, nowy znak ma być lżejszy, przyjemniejszy dla oka i bardziej współczesny. Zmiana kolorów i fontu na stronie internetowej ma być za to „duchem pozytywnej zmiany”.

Nowe logo przedstawia biały okrąg złożony z dziewięciu kresek rozchodzących na zewnątrz, umieszczony na niebieskim tle. Wygląd anglojęzycznej strony internetowej utrzymany jest w bieli, niebieskim oraz kolorach pastelowych – błękicie i różu.

strona anglojęzyczna

Strona anglojęzyczna. Źródło: airly.eu/en

Poprzedni znak składał się z niebieskiego koła przeciętego dwoma smugami oraz nazwy firmy – nad literą „i” znajdował się symbol fal radiowych.

nowe logo

Nowe logo

stare logo

Stare logo

Za nowy branding odpowiadają londyńska agencja EACH oraz polska agencja PA Digital. „Pracując z Airly, uświadomiliśmy sobie niewygodną prawdę, jak złe jest powietrze na całym świecie i jak negatywne zmiany przynosi to w efekcie. Chcemy, by nowa identyfikacja dotarła do jak największego grona ludzi i pomogła w realizacji wspólnego celu, jakim jest walka o czyste powietrze” – mówi Louise Coates z agencji EACH London. Nową identyfikację komentuje także Rafał Tromczyński z PA Digital: „Wierzymy, że Airly będzie miało olbrzymi wpływ na skuteczną walkę z zanieczyszczeniem powietrza przez angażowanie lokalnych społeczności do działania. Jesteśmy dumni i szczęśliwi, że jako agencja możemy być częścią tej wielkiej, globalnej misji”.

Firma zapowiada także uruchomienie sklepu internetowego, w którym dostępne będą sensory na użytek prywatny. Ma być to dopełnienie misji Airly, jaką jest angażowanie lokalnych społeczności do poszerzania świadomości i wiedzy na temat jakości powietrza. (ak)

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj