Zwycięzcy w konkursie PRotony 2012 zostaną ostatecznie wybrani spośród 133 zgłoszeń! To rekord w historii PRotonów! W tegorocznej edycji pojawiło się wiele znanych nazwisk, w konkursie biorą udział m.in. Jerzy Ciszewski, Elżbieta Anders, Joanna Łodygowska czy Piotr Rutkowski. Z nazwiskami wszystkich kandydatów można zapoznać się na stronie internetowej.
Do rywalizacji stają doświadczeni eksperci i młode talenty, wszyscy oceniani za osiągnięcia w 2011 roku. O zwycięstwie zadecydują głosy Akademii Ekspertów PR, która przez najbliższy miesiąc będzie oceniać dokonania kandydatów.
Największa rywalizacja panuje w dwóch kategoriach – osoba ds. komunikacji w firmie/lub korporacji (41 osób/zespołów) oraz rzecznik prasowy (32 osoby). W tej ostatniej w szranki stanęli rzecznicy z firm i instytucji takich, jak: PLL LOT, Energa Operator, PZU czy Agencja Mienia Wojskowego.
Zwycięzcy wybierani są w 5 kategoriach:
Osoba/zespół w firmie PR-owskiej
Osoba/zespół ds. komunikacji firmy lub korporacji
Osoba/zespół ds. komunikacji instytucji lub NGO
Rzecznik prasowy
Osoba/zespół zajmujący się edukacją PR-owską
Głosowanie odbywa się drogą elektroniczną.
Aplikacje będą punktowane przez Akademię Ekspertów PR wg następujących zasad:
– 1. miejsce = 5 punktów,
– 2. miejsce = 3 punkty,
– 3. miejsce = 1 punkt.
Zwycięzcy zostaną wyłonieni poprzez zsumowanie głosów. Członkowie Akademii Ekspertów PR nie mogą głosować na teamy/osoby ze swojej firmy, instytucji, organizacji lub uczelni. Członek Akademii Ekspertów PR zgłoszony do nagrody nie może głosować w danej kategorii.
Sponsorami konkursu są Instytut Monitorowania Mediów oraz firma Phénome, partnerami są firma Samsung, Mea Group oraz Studio Supra. Głównym patronem medialnym tegorocznej edycji jest TVN CNBC Biznes. Patronami medialnymi są magazyn Harvard Business Review, Radio PiN, Brief oraz Marketing w Praktyce. Przyjaciółmi konkursu zostały ponadto programy konferencyjne Sukces Pisany Szminką, Akademia Kobiet Biznesu i Instytut Przemiany.
Już jutro ruszają zapisy do nagrody publiczności!!