niedziela, 22 grudnia, 2024
Strona głównaAktualnościAkademia Pomorska ma 50 lat i zmienia swoje oblicze

Akademia Pomorska ma 50 lat i zmienia swoje oblicze

Akademia Pomorska zdecydowała się na rebranding m.in. w celu przyciągnięcia nowych studentów i w ramach planowanej zmiany komunikacji.


Po lewej stronie poprzednie logo uczelni, po prawej – obecne

„Po warsztatach z pracownikami, analizie dostarczonych materiałów oraz spotkaniu z najbardziej zaangażowanymi w życie uczelni studentami postanowiliśmy innowacyjnie, a zarazem odważnie pokazać zachodzące zmiany oraz nowy kierunek Akademii” – piszą przedstawiciele Rio Creativo, autorów zmiany identyfikacji wizualnej. Jak twierdzą, chcieli zaprezentować Akademię jako uczelnię, „która na piedestale stawia wysoki poziom nauczania, rozwój, pionierskie technologie i bliski kontakt ze swoimi studentami, nie zapominając równocześnie o jej humanistycznej duszy”.

Zaproponowano nowe logo uczelni, z którego zniknął znak gryfa. Według autorów zmiany nie stał się on przez lata wyraźnym symbolem Akademii Pomorskiej i nie budził pozytywnych skojarzeń. Rio Creativo skupiło się za to na skrócie „AP”, który – jak podało w informacji – jest „bardzo popularny” wśród studentów i mieszkańców miasta.

„Nowa identyfikacja jest bardzo poważna i stonowana w oficjalnej komunikacji uczelni oraz bardzo niekonwencjonalna w komunikacji ze studentami i kandydatami” – dodają autorzy zmiany.

(mp)

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj