Sieć hoteli zaprosiła do współpracy młodą aktorkę (znaną m.in. z filmów Tylko mnie kochaj czy Listy do M.) i influencerkę, która miała spytać swoich fanów na Snapchacie o sposoby na odpoczynek dla zapracowanych rodziców. Najbardziej kreatywni odbiorcy mieli szansę zdobyć vouchery na pobyt w hotelu sieci AccorHotels i tym samym – jak piszą organizatorzy – zyskać nieco weekendowej wolności.
screen: facebook.com/juliawroblewska/
Julię Wróblewską śledzi na Snapchacie ponad 35 tys. osób. Jej akcja docierała głównie do nastolatek w wieku 13-17 lat. Aktorka i AccorHotels rozmawiali na Snapchacie z ponad 100 osobami.
Działania koordynowała agencja Lyrebird. Konkurs był promowany nie tylko na Snapchacie Julii Wróblewskiej i sieci hoteli, lecz także na kontach aktorki na Facebooku i Instagramie. Jak piszą organizatorzy, dzięki jednodniowej akcji wzrosła świadomość AccorHotels w grupie wiekowej 13-24, a liczba osób obserwujących konto marki na Snapchacie zwiększyła się o 750 proc. Rozdano 3 vouchery. Organizatorzy akcji informują, że akcja z influencerką była jednorazowa.
Zdjęcie główne: Facebook Julii Wróblewskiej
(mp)