sobota, 23 listopada, 2024
Strona głównaAktualnościAkcja rebrandingu po 9 latach

Akcja rebrandingu po 9 latach

W lipcu rozpocznie się zmasowana kampania, która ma uświadomić klientom warszawskiego lotniska, że korzystają oni z Lotniska Chopina, nie z Okęcia – donosi Dziennik Gazeta Prawna. Jak czytamy, okazją do upowszechnienia tej nazwy będzie międzynarodowy festiwal Chopina, który rozpocznie się w sierpniu. Jak zauważa w artykule Radosław Żuk, dyrektor biura public relations PPL, zmiana nazwy wpłynie pozytywnie na wizerunek portu lotniczego, bo tego typu obiekty w Europie mają swoich patronów, którzy sprzyjają promocji.  Przedsiębiorstwo Państwowe Porty Lotnicze postanowiło przeprowadzić rebranding dopiero teraz, choć lotnisko imię Fryderyka Chopina nosi już od dziewięciu lat. (ks) 

 

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj