wtorek, 26 listopada, 2024
Strona głównaAktualnościAkcja „Stop wariatom drogowym” zakończona

Akcja „Stop wariatom drogowym” zakończona

W Gazecie Ubezpieczeniowej czytamy o wynikach zakończonej niedawno ogólnopolskiej kampanii prewencyjnej „STOP wariatom drogowym”, zrealizowanej przez PZU SA. „Przygotowując kampanię, celowo odeszliśmy od tradycyjnych motywów służących straszeniu i szokowaniu tragicznymi skutkami wypadków. Zamiast tego zwróciliśmy się do kierowców w sposób bezpośredni, prezentując w sposób metaforyczny rzeczywiste sytuacje na drodze i nieodpowiedzialne postawy kierujących pojazdami” – powiedział Tomasz Fill, rzecznik prasowy PZU.
Dane policji z lipca i sierpnia br. wykazują znaczny spadek liczby śmiertelnych ofiar wypadków. Właśnie w tym okresie kierowcy mogli zetknąć się z kampanią. Badania zrealizowane po zakończeniu kampanii pokazują, że z przekazem kampanii bezpośrednio zetknęło się ponad 64% ogółu społeczeństwa i aż 73% grupy docelowej. Ponad 50% osób zapamiętało hasło kampanii. Na kampanię złożyły się spoty telewizyjne, radiowe, plakaty na nośnikach outdoorowych oraz serwis internetowy, który w ciągu trzech miesięcy odwiedziło ponad 3 miliony osób. Największą popularnością cieszył się psychotest „Sprawdź czy jesteś wariatem drogowym”. Popularne były również quizy z zasad ruchu drogowego oraz gry samochodowe.

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj