sobota, 21 grudnia, 2024
Strona głównaAktualnościAkcja „Wigilijne kartki dla Pajacyka”

Akcja „Wigilijne kartki dla Pajacyka”

grafika PRoto Instytut Monitorowania Mediów już po raz trzeci zorganizował akcję „Wigilijne kartki dla Pajacyka”. Pieniądze, które miały być przeznaczone na tradycyjne karty świąteczne, trafiły na konto akcji „Pajacyk”, a klienci IMM otrzymają świąteczne pozdrowienia w formie maili.
„Nasza inicjatywa bardzo się spodobała, szczególnie PR-owcom” – komentuje projekt Paweł Sanowski, Dyrektor Zarządzający Instytutu Monitorowania Mediów. – „W mojej opinii wysyłanie setek lub tysięcy kartek utraciło pierwotny sens przesyłania prawdziwych życzeń i stało się elementem marketingu. Warto zadbać o to, by nie było to działanie rutynowe i mogło przynieść korzyści potrzebującym”. Zdaniem twórców projektu „Wigilijne kartki dla Pajacyka” są idealnym rozwiązaniem dla firm, które chcą wspierać akcje charytatywne, lecz mają ograniczony budżet w tym zakresie. Instytut chce zachęcić innych przedsiębiorców do podejmowania podobnych działań. Akcja „Pajacyk” – to program dożywiania dzieci w szkołach i świetlicach prowadzony od 1998 r. przez Polską Akcję Humanitarną.


ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj