Od początku czerwca 2021 roku za obsługę polskiej marki odzieżowej Sinsay (grupa LPP) w mediach społecznościowych odpowiada Albo albo. Agencja zajmuje się przygotowaniem i realizacją nowej strategii komunikacji na Instagramie i TikToku.
Zadaniem agencji jest odświeżenie komunikacji marki Sinsay. Albo albo odpowiada za pełną obsługę Instagrama i TikToka marki (skierowanych na rynek polski i inne rynki europejskie), a także wspiera Sinsay w zakresie działań komunikacyjnych budujących widoczność kluczowych aktywności konsumenckich.
Po stronie agencji za działania odpowiada Piotr Łaziuk, Digital Project Manager, wyznaczony zespół kreatywny – Zofia Mastyna, Graphic Designer, oraz Filip Badurek, Copywriter, a także Agnieszka Czarnecka, Digital Project Lead, oraz Miłosz Jacyna, Creative & Strategy Head / Partner.
Agencję wybrano w przetargu, a umowę podpisano na sześć miesięcy z możliwością przedłużenia. (mb)