Albo albo odpowiada za działania w ramach kampanii marki Diageo – producenta alkoholi. Akcja prowadzona jest pod hasłem DrinkIQ, które ma prowokować do dyskusji pytaniem: „Procenty to nie wszystko. Co się liczy w czasie picia alkoholu?”. Jak czytamy w komunikacie prasowym, trwająca kampania społeczna to kolejna inicjatywa „na rzecz edukacji w zakresie odpowiedzialnej konsumpcji i prewencji uzależnień alkoholowych”.
Agencja opracowała strategię komunikacji na kanałach marki w mediach społecznościowych. W ramach kampanii powstała także globalna strona internetowa drinkiq.com, na której znajdują się materiały mające zwiększać świadomość społeczną o alkoholu. Planowane są także działania z zakresu influencer marketingu.
Polska odsłona kampanii realizowana będzie w mediach społecznościowych we wrześniu 2021 roku.
Po stronie agencji działania nadzorują Agnieszka Czarnecka, Digital Project Lead, i Miłosz Jacyna, Creative & Strategy Head. Albo albo realizowało już wcześniej kampanię dla klienta, dlatego zdecydował się on na ponowną współpracę. Wspólne działania przewidziano na wrzesień 2021 roku. Strony nie podają więcej szczegółów. (ap)