niedziela, 22 grudnia, 2024
Strona głównaAktualnościAlbo albo zajmie się kampanią edukacyjną Diageo

Albo albo zajmie się kampanią edukacyjną Diageo

Albo albo odpowiada za działania w ramach kampanii marki Diageo – producenta alkoholi. Akcja prowadzona jest pod hasłem DrinkIQ, które ma prowokować do dyskusji pytaniem: „Procenty to nie wszystko. Co się liczy w czasie picia alkoholu?”. Jak czytamy w komunikacie prasowym, trwająca kampania społeczna to kolejna inicjatywa „na rzecz edukacji w zakresie odpowiedzialnej konsumpcji i prewencji uzależnień alkoholowych”.

Agencja opracowała strategię komunikacji na kanałach marki w mediach społecznościowych. W ramach kampanii powstała także globalna strona internetowa drinkiq.com, na której znajdują się materiały mające zwiększać świadomość społeczną o alkoholu. Planowane są także działania z zakresu influencer marketingu.

Polska odsłona kampanii realizowana będzie w mediach społecznościowych we wrześniu 2021 roku.

Po stronie agencji działania nadzorują Agnieszka Czarnecka, Digital Project Lead, i Miłosz Jacyna, Creative & Strategy Head. Albo albo realizowało już wcześniej kampanię dla klienta, dlatego zdecydował się on na ponowną współpracę. Wspólne działania przewidziano na wrzesień 2021 roku. Strony nie podają więcej szczegółów. (ap)

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj