W 2025 roku agencja reklamowa Hand Made kolejny rok z rzędu będzie wspierała markę ALDI w wewnętrznych działaniach komunikacyjnych. Współpracę przedłużono w wyniku wygranego przetargu.
Hand Made od trzech lat odpowiada za obsługę contentową i wspiera działania komunikacyjne w aplikacji ALDI AtOm. Zadaniem agencji pozostaje opracowywanie koncepcji kreatywnej, tworzenie treści, moderacja oraz przygotowanie konkursów i akcji skierowanych do pracowników ALDI. Dalsze plany współpracy zakładają odświeżenie dotychczasowej komunikacji, wdrożenie działań mających na celu zwiększenie liczby odbiorców oraz wprowadzenie dodatkowych aktywacji dla użytkowników.
Jak przekazuje Agata Biernacka, kierowniczka działu komunikacji ALDI Polska, aplikacja ALDI AtOm stwarza przestrzeń do sprawnego dzielenia się bieżącymi informacjami, które docierają do wszystkich zatrudnionych w firmie. Jej celem jest „transparentna, otwarta i rzetelna codzienna komunikacja z pracownikami”. (kn)