Od połowy listopada 2017 roku Aleksandra Chalimoniuk pełni funkcję nowej dyrektor ds. komunikacji i public relations w międzynarodowej sieci handlowej JYSK. Jest to nowe stanowisko w strukturach firmy, a jego utworzenie związane jest z planami komunikacyjnymi JYSK w Polsce.
Do głównych obowiązków nowej dyrektor należy budowa i realizacja strategii PR oraz dbanie o wizerunek firmy. Dodatkowo, Aleksandra Chalimoniuk odpowiedzialna jest za realizację działań employerbrandingowych, m.in. wzmacnianie i rozwijanie wizerunku firmy jako pracodawcy oraz optymalizację procesów komunikacji wewnętrznej.
Poprzednio Chalimoniuk pracowała w firmie Sokołów – najpierw jako manager ds. PR i komunikacji, a następnie jako dyrektor spółki ds. PR i komunikacji. Wcześniej przez kilkanaście lat związana była z Grupą TVN, gdzie pracowała jako reporterka w programach „Prosto z Polski”, „Czarno na białym” oraz „Polska i Świat”. Była też wydawcą Loży Prasowej w TVN 24. W Dzień Dobry TVN była współautorką „Sportowcy na emeryturze” oraz autorką cyklu „To cud, że żyję”. Jest absolwentką Wydziału Dziennikarstwa i Komunikacji Społecznej na Uniwersytecie Warszawskim oraz studiów Zarządzanie Innowacją – Design Managment na SWPS. JYSK jest klientem Instytutu Monitorowania Mediów. (jg)