Naciśnij przycisk odtwarzania, aby odsłuchać tę zawartość
0:00
-:--
1x
Szybkość odtwarzania
0.5
0.6
0.7
0.8
0.9
1
1.1
1.2
1.3
1.5
2
Aleksandra Mirosław promuje biznes online w kampanii Grupy WeNet. z początkiem marca 2025 roku grupa wenet, która wspiera przedsiębiorców w rozwijaniu biznesu online, wystartowała z najnowszą ogólnopolską kampanią reklamową, której celem jest zainspirowanie przedsiębiorców sektora mśp do rozwoju swojej firmy w internecie. w działania promocyjne zaangażowała się dwukrotna mistrzyni świata we wspinaczce sportowej – aleksandra mirosław. kilka tygodni wcześniej została ona nową ambasadorką marki i we współpracy z ekspertami będzie rozwijała swój biznes online. aleksandra mirosław znana jest przede wszystkim jako sportowczyni, jednak poza osiągnięciami na tym polu aktywnie rozwija swój biznes jako przedsiębiorczyni i mówczyni motywacyjna. inicjuje i wspiera liczne przedsięwzięcia, które mają na celu aktywizację zawodową kobiet oraz pomoc w budowaniu pewności siebie. w ramach współpracy z nową ambasadorką eksperci wenet zaprojektują dla niej stronę internetową oraz sklep online wspierający jej inicjatywy biznesowe. marka zadba nie tylko o wygląd serwisu internetowego, lecz także jego funkcjonalność, user experience oraz widoczność strony internetowej w wynikach wyszukiwania. „jestem niezwykle zadowolona, że dołączyłam do grona sportowców-ambasadorów, którzy z pomocą wenet rozwijają swoją obecność w świecie marketingu online. współpraca z liderem e-marketingu dla małych i średnich firm pozwala mi wejść na nowy poziom i od podstaw zbudować własny biznes internetowy. dla aktywnego sportowca, który spędza wiele czasu na wyjazdach, obozach i zawodach, działalność online to naturalna droga rozwoju. dzięki wsparciu ekspertów wenet mogę skupić się na swojej karierze sportowej, mając pewność, że moje działania biznesowe są w najlepszych rękach” – przekazała aleksandra mirosław. wśród ambasadorów marki znajdują się również robert korzeniowski i maja włoszczowska, którzy pod okiem ekspertów wenet rozwijają swoje biznesy w sieci. najnowsza kampania wenet, w którą zaangażowała się aleksandra mirosław, jest adresowana do przedsiębiorców sektora mśp, dla których szczególnie ważny powinien być rozwój biznesu w sieci i docieranie do nowych klientów. w ramach akcji powstały spoty reklamowe z udziałem ambasadorki. kreacja spotów opiera się na historiach sukcesów dwóch bohaterek kampanii. jedną z nich jest aleksandra mirosław – sportsmenka i przedsiębiorczyni, która rozpoczyna działalność biznesową w świecie online. drugą masażystka, która dzięki wsparciu wenet przeniosła swój biznes do sieci i dalej skutecznie go rozwija. „jako wenet od lat podkreślamy, jak istotna jest obecność małych i średnich firm w internecie. pomagamy naszym klientom wykorzystywać kluczowe obszary, które wpływają na ich sukces online. w związku z tym tematem przewodnim naszej nowej kampanii wizerunkowej jest rola strony internetowej w prowadzeniu biznesu. to nie tylko wizytówka firmy, lecz także narzędzie, które komunikuje ofertę i buduje pierwsze wrażenie” – podkreśla elżbieta piotrowska-krzak, dyrektora strategii digital w grupie wenet. wszystkie działania reklamowe we współpracy z aleksandrą mirosław będą realizowane w sieci i obejmują formaty: search, display, content oraz mailing. kampanię wspierają również działania komunikacyjne, które są prowadzone w ogólnopolskich portalach internetowych, w google oraz w mediach społecznościowych, w tym na facebooku i youtubie. akcja potrwa do końca czerwca 2025 roku. za koncepcję kreatywną kampanii i produkcję spotów odpowiada agencja filmcloud, za planowanie i zakup mediów – sales&more. (kn).
Z początkiem marca 2025 roku Grupa WeNet, która wspiera przedsiębiorców w rozwijaniu biznesu online, wystartowała z najnowszą ogólnopolską kampanią reklamową, której celem jest zainspirowanie przedsiębiorców sektora MŚP do rozwoju swojej firmy w internecie. W działania promocyjne zaangażowała się dwukrotna mistrzyni świata we wspinaczce sportowej – Aleksandra Mirosław. Kilka tygodni wcześniej została ona nową ambasadorką marki i we współpracy z ekspertami będzie rozwijała swój biznes online.
Aleksandra Mirosław znana jest przede wszystkim jako sportowczyni, jednak poza osiągnięciami na tym polu aktywnie rozwija swój biznes jako przedsiębiorczyni i mówczyni motywacyjna. Inicjuje i wspiera liczne przedsięwzięcia, które mają na celu aktywizację zawodową kobiet oraz pomoc w budowaniu pewności siebie.
W ramach współpracy z nową ambasadorką eksperci WeNet zaprojektują dla niej stronę internetową oraz sklep online wspierający jej inicjatywy biznesowe. Marka zadba nie tylko o wygląd serwisu internetowego, lecz także jego funkcjonalność, User Experience oraz widoczność strony internetowej w wynikach wyszukiwania.
„Jestem niezwykle zadowolona, że dołączyłam do grona sportowców-ambasadorów, którzy z pomocą WeNet rozwijają swoją obecność w świecie marketingu online. Współpraca z liderem e-marketingu dla małych i średnich firm pozwala mi wejść na nowy poziom i od podstaw zbudować własny biznes internetowy. Dla aktywnego sportowca, który spędza wiele czasu na wyjazdach, obozach i zawodach, działalność online to naturalna droga rozwoju. Dzięki wsparciu ekspertów WeNet mogę skupić się na swojej karierze sportowej, mając pewność, że moje działania biznesowe są w najlepszych rękach” – przekazała Aleksandra Mirosław.
Wśród ambasadorów marki znajdują się również Robert Korzeniowski i Maja Włoszczowska, którzy pod okiem ekspertów WeNet rozwijają swoje biznesy w sieci.
Najnowsza kampania WeNet, w którą zaangażowała się Aleksandra Mirosław, jest adresowana do przedsiębiorców sektora MŚP, dla których szczególnie ważny powinien być rozwój biznesu w sieci i docieranie do nowych klientów. W ramach akcji powstały spoty reklamowe z udziałem ambasadorki.
Kreacja spotów opiera się na historiach sukcesów dwóch bohaterek kampanii. Jedną z nich jest Aleksandra Mirosław – sportsmenka i przedsiębiorczyni, która rozpoczyna działalność biznesową w świecie online. Drugą masażystka, która dzięki wsparciu WeNet przeniosła swój biznes do sieci i dalej skutecznie go rozwija.
„Jako WeNet od lat podkreślamy, jak istotna jest obecność małych i średnich firm w internecie. Pomagamy naszym klientom wykorzystywać kluczowe obszary, które wpływają na ich sukces online. W związku z tym tematem przewodnim naszej nowej kampanii wizerunkowej jest rola strony internetowej w prowadzeniu biznesu. To nie tylko wizytówka firmy, lecz także narzędzie, które komunikuje ofertę i buduje pierwsze wrażenie” – podkreśla Elżbieta Piotrowska-Krzak, dyrektora strategii digital w Grupie WeNet.
Wszystkie działania reklamowe we współpracy z Aleksandrą Mirosław będą realizowane w sieci i obejmują formaty: search, display, content oraz mailing. Kampanię wspierają również działania komunikacyjne, które są prowadzone w ogólnopolskich portalach internetowych, w Google oraz w mediach społecznościowych, w tym na Facebooku i YouTubie. Akcja potrwa do końca czerwca 2025 roku.
Za koncepcję kreatywną kampanii i produkcję spotów odpowiada agencja FilmCloud, za planowanie i zakup mediów – Sales&more. (kn)
Ta strona korzysta z ciasteczek, aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na ich użycie.ZgodaPolityka prywatności
Naciśnij przycisk odtwarzania, aby odsłuchać tę zawartość
Aleksandra Mirosław promuje biznes online w kampanii Grupy WeNet. z początkiem marca 2025 roku grupa wenet, która wspiera przedsiębiorców w rozwijaniu biznesu online, wystartowała z najnowszą ogólnopolską kampanią reklamową, której celem jest zainspirowanie przedsiębiorców sektora mśp do rozwoju swojej firmy w internecie. w działania promocyjne zaangażowała się dwukrotna mistrzyni świata we wspinaczce sportowej – aleksandra mirosław. kilka tygodni wcześniej została ona nową ambasadorką marki i we współpracy z ekspertami będzie rozwijała swój biznes online. aleksandra mirosław znana jest przede wszystkim jako sportowczyni, jednak poza osiągnięciami na tym polu aktywnie rozwija swój biznes jako przedsiębiorczyni i mówczyni motywacyjna. inicjuje i wspiera liczne przedsięwzięcia, które mają na celu aktywizację zawodową kobiet oraz pomoc w budowaniu pewności siebie. w ramach współpracy z nową ambasadorką eksperci wenet zaprojektują dla niej stronę internetową oraz sklep online wspierający jej inicjatywy biznesowe. marka zadba nie tylko o wygląd serwisu internetowego, lecz także jego funkcjonalność, user experience oraz widoczność strony internetowej w wynikach wyszukiwania. „jestem niezwykle zadowolona, że dołączyłam do grona sportowców-ambasadorów, którzy z pomocą wenet rozwijają swoją obecność w świecie marketingu online. współpraca z liderem e-marketingu dla małych i średnich firm pozwala mi wejść na nowy poziom i od podstaw zbudować własny biznes internetowy. dla aktywnego sportowca, który spędza wiele czasu na wyjazdach, obozach i zawodach, działalność online to naturalna droga rozwoju. dzięki wsparciu ekspertów wenet mogę skupić się na swojej karierze sportowej, mając pewność, że moje działania biznesowe są w najlepszych rękach” – przekazała aleksandra mirosław. wśród ambasadorów marki znajdują się również robert korzeniowski i maja włoszczowska, którzy pod okiem ekspertów wenet rozwijają swoje biznesy w sieci. najnowsza kampania wenet, w którą zaangażowała się aleksandra mirosław, jest adresowana do przedsiębiorców sektora mśp, dla których szczególnie ważny powinien być rozwój biznesu w sieci i docieranie do nowych klientów. w ramach akcji powstały spoty reklamowe z udziałem ambasadorki. kreacja spotów opiera się na historiach sukcesów dwóch bohaterek kampanii. jedną z nich jest aleksandra mirosław – sportsmenka i przedsiębiorczyni, która rozpoczyna działalność biznesową w świecie online. drugą masażystka, która dzięki wsparciu wenet przeniosła swój biznes do sieci i dalej skutecznie go rozwija. „jako wenet od lat podkreślamy, jak istotna jest obecność małych i średnich firm w internecie. pomagamy naszym klientom wykorzystywać kluczowe obszary, które wpływają na ich sukces online. w związku z tym tematem przewodnim naszej nowej kampanii wizerunkowej jest rola strony internetowej w prowadzeniu biznesu. to nie tylko wizytówka firmy, lecz także narzędzie, które komunikuje ofertę i buduje pierwsze wrażenie” – podkreśla elżbieta piotrowska-krzak, dyrektora strategii digital w grupie wenet. wszystkie działania reklamowe we współpracy z aleksandrą mirosław będą realizowane w sieci i obejmują formaty: search, display, content oraz mailing. kampanię wspierają również działania komunikacyjne, które są prowadzone w ogólnopolskich portalach internetowych, w google oraz w mediach społecznościowych, w tym na facebooku i youtubie. akcja potrwa do końca czerwca 2025 roku. za koncepcję kreatywną kampanii i produkcję spotów odpowiada agencja filmcloud, za planowanie i zakup mediów – sales&more. (kn).