Aleksandra Sianecka objęła stanowisko dyrektorki marketingu, marki, konceptów handlowych i relacji z klientem w Auchan Polska. Funkcję tę pełni od 20 stycznia 2025 roku.
W nowej roli Sianecka będzie odpowiedzialna za kompleksowe zarządzanie zintegrowaną komunikacją marketingową. Jej zadaniem będzie opracowanie i wprowadzenie strategii zwiększającej rozpoznawalność marki i lojalność klientów, strategii cenowej, budowanie wizerunku silnej marki nastawionej na satysfakcję klientów, implementację nowych rozwiązań wspierających rozwój relacji z klientami, definiowanie i wdrażanie koncepcji handlowych i strategii sprzedaży wieloformatowej będących odpowiedzią na oczekiwania klientów oraz trendy rynkowe.
„Jestem otwarta na nowe wyzwania, a w obecnej bardzo dynamicznej sytuacji branży retail, jest to kluczowe, aby osiągnąć sukces. Inflacja, doświadczenie konsumenta i percepcja cenowa są naszą codziennością i szczególnie w branży spożywczej ważnym elementem w komunikacji” – podkreśla Sianecka.
Aleksandra Sianecka z branżą handlową i marketingową jest związana od 1998 roku. Odpowiadała za strategie marketingowe, zarządzanie kampaniami wielokanałowymi oraz budowanie relacji z klientami. W ostatnich latach pracowała m.in. w firmach Gutenberg Agency Poland (Client & Business Director), Huawei Consumer Business Group (Senior Marketing Communication Manager), Samsung Electronics Polska (Marketing Manager) czy DDB&tribal Warsaw (Executive Business Director).
Jest absolwentką filologii polskiej i podyplomowych studiów z dziennikarstwa i mediów na Uniwersytecie Warszawskim oraz Akademii Wychowania Fizycznego. (mb)