piątek, 20 grudnia, 2024
Strona głównaAktualnościAlicja Wysocka-Świtała w jury SABRE Awards 2021

Alicja Wysocka-Świtała w jury SABRE Awards 2021

Alicja Wysocka-Świtała, partner zarządzająca agencji Clue PR, dołączyła do jury tegorocznej edycji SABRE Awards – międzynarodowego konkursu branży public relations, organizowanego przez PRovoke Media (wcześniej The Holmes Group). Alicja Wysocka-Świtała oceniać będzie projekty z regionu EMEA (są to państwa położone w Europie, krajach Bliskiego Wschodu i Afryce).

„Jestem bardzo szczęśliwa, że dołączam do jury SABRE Awards, gdyż od lat ten konkurs był dla mnie punktem odniesienia. Wielokrotnie zgłaszałam nasze kampanie tam, kilka razy udało się znaleźć wśród nagrodzonych i nominowanych i w chwili obecnej bardzo twórcze będzie dla mnie zobaczenie tego procesu również z drugiej strony. Ważne też jest dla mnie porównanie – jestem w jury Stevie Awards i Złotych Spinaczy i bardzo ciekawią mnie różnice w podejściu do komunikacji w kampaniach zgłaszanych zwłaszcza do Stevie. Międzynarodowe konkursy, w których co roku bierzemy udział, dają dystans do naszego lokalnego świata komunikacji, jak i uczą rozmachu w myśleniu oraz odwagi, która zawsze była dla mnie kluczowa w pracy kreatywnej” – komentuje dla PRoto.pl Alicja Wysocka-Świtała.

Alicja Wysocka Świtała ma wieloletnie doświadczenie jako jurorka Złotych Spinaczy i Stevie Awards. Prowadzone przez nią kampanie wielokrotnie zdobywały nagrody międzynarodowe w konkursach takich jak: Magellan, Stevie, Excellence i SABRE.

Wysocka-Świtała ma kilkunastoletnie doświadczenie w komunikacji korporacyjnej i produktowej, zasiada w Radzie ZFPR i prowadzi zajęcia w Collegium Civitas. Wraz z Karolem Świtałą, partnerem zarządzającym, prowadzą agencję Clue PR, specjalizującą się w technologiach i e-commerce. W przeszłości pracowała w Euro RSCG w Warszawie i Nowym Jorku, współtworząc kreacje m.in. dla marek takich jak Vichy, Orange, Wedel, Link4, Heineken i Veet. W agencji Fleishman-Hillard jako Account Manager w dziale PR-u konsumenckiego prowadziła działania dla marek takich jak Philips, Marionnaud, Fellowes, Chevrolet. Była także rzecznikiem prasowym kampanii Toaleta2012.pl, która zdobyła SABRE Award 2011. Jest absolwentką dziennikarstwa na Uniwersytecie Warszawskim. Studiowała również amerykanistykę na UW i w Oslo. (ak)

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj