Aliganza Fashion Agency dołączyła do globalnej sieci zrzeszającej agencje zajmujące się komunikacją w sektorze marek luksusowych i lifestyle.
Sieć SERMO została zainicjowana przez londyńską agencję Talk PR w 2009 roku. Obecnie należy do niej 17 niezależnych, lokalnych agencji komunikacji, które mają biura w 22 miastach, w 18 krajach.
W ramach członkostwa w SERMO Aliganza na arenie międzynarodowej będzie dzielić się swoją wiedzą i praktykami z agencjami m.in. z Nowego Jorku, Singapuru, Brazylii czy Chin.
„Dołączenie do SERMO pozwala nam pozostać lokalnie niezależnymi, czerpiąc jednocześnie z korzyści płynących z silnej, szytej na miarę sieci kontaktów wiodących specjalistów sektora lifestyle” – podkreśla Anna Wiatr, dyrektor zarządzająca i partner Aliganza Fashion Agency.
Do sieci można dołączyć tylko po otrzymaniu zaproszenia, a przynależność do niej łączy się z przejściem wnikliwego i rygorystycznego procesu weryfikacji – agencja musi spełnić międzynarodowe kryteria dotyczące m.in. współpracy tylko z wykwalifikowanymi specjalistami z sektorów luksusowego i lifestyle’owego. (mb)