Wraz z początkiem marca do grona klientów Aliganza Fashion Agency dołączyły marka kosmetyczna Bath&Body Works oraz firma optyczna Luxottica.
Dla Bath&Body Works Aliganza zajmie się działaniami z zakresu kontaktu z mediami oraz liderami opinii, PR-u produktowego oraz projektów specjalnych. współpracę nawiązano w drodze konkursu ofert. Umowę podpisano na rok. Z ramienia agencji działania dla marki prowadzi Martyna Napiórkowska ze wsparciem Magdy Domaciuk.
Współpraca z firmą Luxottica obejmuje natomiast PR produktowy, showroom, kontaktu z mediami i stylistami. Agencja zajmie się także współpracą z celebrytami i prowadzeniem projektów specjalnych dla marek: Ray Ban, Persol, Oakley, Vogue, Michael Kors, Prada, Dolce & Gabbana, Armani i Versace. Umowę zawarto do końca grudnia 2016 roku. Po stronie agencji za działania odpowiada Martyna Napiórkowska. Marka współpracowała wcześniej m.in. z agencją Fashion PR. (mb)