W październiku 2019 roku strategiczne partnerstwo nawiązały Aliganza – agencja konsultingowa dla marek z branży modowej – i KERRIS Group, grupa technologiczno-marketingowa. Wspólnie będą zajmować się obsługą klientów z branż fashion i beauty. Aliganza świadczy usługi z obszaru komunikacji marketingowej obejmujące: relacje z mediami i influencerami, usługi kreatywne, narzędzia digitalowe, consulting i produkcję wydarzeń, KERRIS Group natomiast odpowiada za realizację działań z obszaru digital marketingu, w szczególności za: tworzenie stron internetowych, zakup mediów, pozycjonowanie (SEO) oraz obsługę programistyczną.
Pierwsze ich wspólne działania miały miejsce w 2014 roku, kiedy KERRIS Group stworzyło identyfikację wizualną i stronę internetową dla Aliganzy. „Szybko okazało się, że kierujemy się podobnymi wartościami i zasadami w prowadzeniu biznesu oraz obsłudze klientów. Z kolei dzięki uzupełniającym się kompetencjom jesteśmy w stanie dostarczać wyniki, wspierające realizację celów marketingowych marek. Po 5 latach udanej współpracy projektowej przyszedł czas na kolejny etap w naszym wspólnym rozwoju – formalne nawiązanie partnerstwa” – komentuje Ignacy Bochiński, partner KERRIS Group.
Do tej pory Aliganza i KERRIS Group współpracowały przy obsłudze klientów, takich jak: CH Klif, Batycki, Levi’s, Nissa czy Prael.
Umowa została podpisana na czas nieokreślony. (kd)