Aliganza Fashion Agency z początkiem września 2019 roku utworzyła wewnątrz agencji nowy pion – External Relations. Na jego czele stanęła Emilia Miksa, która pełni teraz funkcję Head of External Relations.
Działania nowego pionu w strukturze firmy mają łączyć różne kompetencje składające się na komunikację zewnętrzną agencji: relacje z mediami i partnerami, usługi kreatywne, narzędzia digitalowe, konsulting, relacje z wydawnictwami, a także tworzenie własnych produktów agencji. Działania mają na celu prezentowanie działalności i doświadczenia agencji, zrealizowanych projektów oraz jej ekspertów.
Emilia Miksa, która kieruje jednostką, poprzednio pełniła funkcję Communication Managera i od września 2018 roku zajmowała się komunikacją i strategią wizerunkową agencji. Wcześniej pracowała w Aliganzie jako Head of PR Department. Z firmą jest związana od 2015 roku.
W nowo utworzonym pionie pracuje także Blanka Maryniak, która objęła stanowisko External Relations Coordinator. Wcześniej (przed urlopem macierzyńskim) pracowała w agencji jako Head of Showroom. Pion ściśle współpracuje także z obszarami Client Development, którym kieruje Martyna Napiórkowska, oraz Content Strategy, na którego czele stoi Katarzyna Moś. (mb)