Warszawska agencja 360 stopni specjalizująca się w branży lifestyle, modowej i beauty nawiązała współpracę z nowymi klientami.
Pierwszym z nich jest brytyjska marka odzieżowa F&F Tesco, która oferuje ubrania i dodatki dla kobiet, mężczyzn oraz dzieci. Od maja 2017 roku Aliganza Fashion Agency jest odpowiedzialna za działania z zakresu kontaktów z mediami, PR-u produktowego i projektów specjalnych. Współpraca z F&F Tesco została nawiązana w ramach przetargu. Nowego klienta obsługuje dwuosobowy zespół – Martyna Napiórkowska oraz Ewa Gołaszewska. Strony nie informują o czasie trwania umowy.
Drugi nowy klient, z którym Aliganza współpracuje od początku maja, to internetowy dom mody Gomez.pl, w którym można kupować odzież, obuwie i akcesoria marek premium. Agencja odpowiada za kontakty z mediami, PR produktowy, współpracę z celebrytami i influencerami oraz projekty specjalne. Klient sam zgłosił się do Aliganzy, a strony nie ujawniają, na jak długo nawiązano współpracę. Ze strony firmy PR-owej działania dla klienta koordynują Martyna Napiórkowska i Aleksandra Kozłowska. (mp)