Alina Stahl, dotychczasowa dyrektor ds. komunikacji marketingowej i PR w Money.pl, została partnerem zarządzającym agencji Blue-AB. Współtworzy ją z Beatą Poźniak i Adamem Łukowiczem.
W Money.pl obowiązki Stahl przejęła Joanna Gajewska, nowa manager ds. komunikacji marketingowej i PR. Stahl poprzednio (ponad osiem lat) pracowała jako dyrektor departamentu PR i komunikacji w Euro Banku, wcześniej w biurach prasowych: Europejskiego Funduszu Leasingowego, Telefonii Lokalnej DIALOG, Browarów Dolnośląskich PIAST i Zakładów Samochodowych JELCZ. Prowadzi zajęcia z PR-u m.in. na Uniwersytecie Ekonomicznym we Wrocławiu, Uniwersytecie Wrocławskim oraz Szkole Wyższej Psychologii Społecznej we Wrocławiu i jej sopockim oddziale.
Blue-AB działa już 10 lat. Zajmuje się głównie opracowywaniem i wdrażaniem strategii PR – dla firm, spółek giełdowych, urzędów, polityków, wydawaniem gazet wewnętrznych i zewnętrznych, relacjami z mediami oraz szkoleniami z zakresu komunikacji, wystąpień publicznych i PR. (es)