Naciśnij przycisk odtwarzania, aby odsłuchać tę zawartość
1x
Szybkość odtwarzania- 0.5
- 0.6
- 0.7
- 0.8
- 0.9
- 1
- 1.1
- 1.2
- 1.3
- 1.5
- 2
Alkoholizm wśród młodzieży. Fejkowe konto dla zwrócenia uwagi na problem. na instagramie pojawiło się konto młodej 25-latki z paryża louise delage. jej profil zgromadził 66 tys. followersów w nieco ponad miesiąc, a zdjęcia zyskiwały 50 lajków dziennie. okazało się jednak, że dziewczyna nie istnieje, a konto powstało po to, by zwrócić uwagę na problem młodych ludzi z alkoholem. o sprawie czytamy na mashable.com. o tym, że profil jest fejkowy, poinformowała dziewczyna na potrzeby kampanii wystepująca w social mediach jako louise delage. 22 września zamieściła wideo, które ujawniło, że brała udział w akcji „like my addiction”, przygotowanej przez agencję reklamową betc. w filmie pokazane zostały kolejno wszystkie zdjęcia. odbiorcy podczas oglądania materiału mogli zwrócić uwagę na alkohol, który konsumowała delage. piwo czy koktajl były obecne na każdym ze 150 zdjęć – podaje źródło. przygotowanie kampanii betc zleciła organizacja addict aide. akcja miała na celu podnieść świadomość problemu alkoholizmu wśród młodzieży. źródło: instagram/louise delage. jak zaznaczył adweekowi president and creative director betc paris stéphane xiberras, kampania miała pokazać osobę, którą ludzie mogą spotkać kazdego dnia, ale której nigdy nie podejrzewaliby o uzależnienie. zespół xiberras publikował zdjęcia 2-3 razy dziennie w odpowiednim czasie – kiedy na stronie był duży ruch. ponadto, agencja analizowała zachowania modowych blogerów. w każdym poście zawierano co najmniej 20 hashtagów związanych z modą czy jedzeniem. stworzono również bota, który lajkowal i śledził odpowiednie osoby – takie jak kobiety zainteresowane blogerami modowymi, dziennikarzami czy celebrytami. co więcej, zaangażowano influencerów i osoby, które śledzi 20-100 tys. internautów. ci popularni w mediach społecznościowych ludzie mieli udostępniać posty delage wśród swoich followersów. efekt? ruch na stronie addict aide wzrósł pięciokrotnie. wideo w social mediach obejrzało 500 tys. odbiorców – informuje mashable.com. „oby kampania otworzyła niektórym oczy. (…) mam nadzieję, że skontaktują się z addict aide lub innymi organizacjami pomagającymi ludziom zmagającym się z uzależnieniem” – skomentował xiberras. (ak).
Na Instagramie pojawiło się konto młodej 25-latki z Paryża Louise Delage. Jej profil zgromadził 66 tys. followersów w nieco ponad miesiąc, a zdjęcia zyskiwały 50 lajków dziennie. Okazało się jednak, że dziewczyna nie istnieje, a konto powstało po to, by zwrócić uwagę na problem młodych ludzi z alkoholem. O sprawie czytamy na mashable.com.
O tym, że profil jest fejkowy, poinformowała dziewczyna na potrzeby kampanii wystepująca w social mediach jako Louise Delage. 22 września zamieściła wideo, które ujawniło, że brała udział w akcji „Like my addiction”, przygotowanej przez agencję reklamową BETC. W filmie pokazane zostały kolejno wszystkie zdjęcia. Odbiorcy podczas oglądania materiału mogli zwrócić uwagę na alkohol, który konsumowała Delage. Piwo czy koktajl były obecne na każdym ze 150 zdjęć – podaje źródło.
Przygotowanie kampanii BETC zleciła organizacja Addict Aide. Akcja miała na celu podnieść świadomość problemu alkoholizmu wśród młodzieży.

Źródło: Instagram/louise delage
Jak zaznaczył Adweekowi President and Creative Director BETC Paris Stéphane Xiberras, kampania miała pokazać osobę, którą ludzie mogą spotkać kazdego dnia, ale której nigdy nie podejrzewaliby o uzależnienie.
Zespół Xiberras publikował zdjęcia 2-3 razy dziennie w odpowiednim czasie – kiedy na stronie był duży ruch. Ponadto, agencja analizowała zachowania modowych blogerów. W każdym poście zawierano co najmniej 20 hashtagów związanych z modą czy jedzeniem. Stworzono również bota, który lajkowal i śledził odpowiednie osoby – takie jak kobiety zainteresowane blogerami modowymi, dziennikarzami czy celebrytami. Co więcej, zaangażowano influencerów i osoby, które śledzi 20-100 tys. internautów. Ci popularni w mediach społecznościowych ludzie mieli udostępniać posty Delage wśród swoich followersów.
Efekt? Ruch na stronie Addict Aide wzrósł pięciokrotnie. Wideo w social mediach obejrzało 500 tys. odbiorców – informuje mashable.com.
„Oby kampania otworzyła niektórym oczy. (…) Mam nadzieję, że skontaktują się z Addict Aide lub innymi organizacjami pomagającymi ludziom zmagającym się z uzależnieniem” – skomentował Xiberras. (ak)