A&M Sport Creative Project to nowo powstały projekt stworzony przez Adama Koprowskiego i Maksa Michalczaka. Ma wspierać kluby sportowe oraz zawodników w zakresie działań wizerunkowych i marketingowych.
W ofercie A&M Sport Creative Project znalazły się: wsparcie i obsługa mediów społecznościowych sportowców, szkolenia z zakresu PR-u i social mediów, doradztwo wizerunkowe, wsparcie PR-owe w kontaktach z kibicami, mediami, sponsorami oraz w sytuacjach kryzysowych, koordynacja działań marketingowych i sponsoringowych oraz organizacja wydarzeń sportowych.
„Następuje coraz większa profesjonalizacja klubów. Pojedynczy zawodnicy są natomiast często osamotnieni w prowadzeniu swoich kanałów w social mediach lub nie prowadzą ich wcale. Dzięki naszemu projektowi mogą otrzymać wsparcie, które będzie wynikiem zaplanowanej i spójnej komunikacji widocznej także w kontaktach ze światem sportu, w tym z potencjalnymi sponsorami czy partnerami klubów” – mówi Koprowski.
Adam Koprowski obecnie związany jest zawodowo z Uniwersytetem Jagiellońskim, a wcześniej pracował w Wiśle Kraków i firmie SALESmanago. Maks Michalczak jest natomiast PR Managerem w agencji Abanana, do której przeszedł z Ekstraklasy. Wcześniej również związany był z Wisłą Kraków. (pp)